#javacoffee

24,193 posts

Loading...
Everything was brewtiful💕
.
1. Chicken strips:
For starters I chose chicken strips. They were crispy, juicy and a little spicy which I really liked.✨
Rating📈: 7.5/10
.
2. Java special club sandwich:
I chose this sandwich as I was told by the staff there that it’s a must try. At first I thought it would be just like a normal club sandwich but when I tasted this I was surprised how different it was. Taste was amazing! I was able to taste every single thing properly in every bite, from freshness of lettuce and tomatoes to how perfectly cooked the chicken was along with melted cheese goodness!🤩 Fries were crispy. However I would love to see this dish with a different sauce rather then a ketchup.
Rating📈: 8/10
.
3. Peach lemonade:
I can not express my love for this drink!❤️ firstly it was served in a  generous amount! I loved the fact how refreshing and amazing it is and it wasn’t ending soon😍 this is a must try!
Rating📈: 9.5/10
.
4. Mocca Frappe:
It was not bitter. It was also refreshing and was really good!✨
Rating📈: 8/10
.
5. Coffee cake:
Oh that bitter sweetness!😍 one of the best coffee cake I ever had! On the side of the cake there was a melted coffee bean spread to taste it along with the cake! A must try✨
Rating📈: 9/10
.
#karachi#cafe#coffee#javacoffee#staters#sandwiches#lemonade#moccafrappe#coffeecake#delicious#foodie#foodblogger#foodstagram#eatstagram#instagram#instagrammers#instagramhub#instafood#instagood#instapic#instaphoto#instadaily#eatingfortheinsta#letsgo

Everything was brewtiful . 1. Chicken strips: For starters I chose chicken strips. They were crispy, juicy and a little spicy which I really liked. Rating: 7.5/10 . 2. Java special club sandwich: I chose this sandwich as I was told by the staff there that it’s a must try. At first I thought it would be just like a normal club sandwich but when I tasted this I was surprised how different it was. Taste was amazing! I was able to taste every single thing properly in every bite, from freshness of lettuce and tomatoes to how perfectly cooked the chicken was along with melted cheese goodness!🤩 Fries were crispy. However I would love to see this dish with a different sauce rather then a ketchup. Rating: 8/10 . 3. Peach lemonade: I can not express my love for this drink!️ firstly it was served in a generous amount! I loved the fact how refreshing and amazing it is and it wasn’t ending soon this is a must try! Rating: 9.5/10 . 4. Mocca Frappe: It was not bitter. It was also refreshing and was really good! Rating: 8/10 . 5. Coffee cake: Oh that bitter sweetness! one of the best coffee cake I ever had! On the side of the cake there was a melted coffee bean spread to taste it along with the cake! A must try Rating: 9/10 . #karachi #cafe #coffee #javacoffee #staters #sandwiches #lemonade #moccafrappe #coffeecake #delicious #foodie #foodblogger #foodstagram #eatstagram #instagram #instagrammers #instagramhub #instafood #instagood #instapic #instaphoto #instadaily #eatingfortheinsta #letsgo - 8 hours ago

58 Likes
6 Comments
0
Did anyone notice our instagenic photobooth in Selaras Guest House's lobby?
.
.
Let's meet the maker, Mrs. Citra from Oct18th, who's willingly sharing how to make yourself a macramé cushion cover.
.
.
If you wanna add some macramé for your home decor or your event, kindly contact Mrs. Citra on 0838 2198 3875. .
.
Feel free to stalk @oct18thstore @october.wedding for inspiration. .
.
Come Away, Reside, be Inspired.
.
.
📷 : @inggridvp
.
.
#familyhotel
#familyrestaurant
#familycafe
#bandungholiday
#bandungvacation
#javacoffee
#holymonth

Did anyone notice our instagenic photobooth in Selaras Guest House's lobby? . . Let's meet the maker, Mrs. Citra from Oct18th, who's willingly sharing how to make yourself a macramé cushion cover. . . If you wanna add some macramé for your home decor or your event, kindly contact Mrs. Citra on 0838 2198 3875. . . Feel free to stalk @oct18thstore @october.wedding for inspiration. . . Come Away, Reside, be Inspired. . . : @inggridvp . . #familyhotel #familyrestaurant #familycafe #bandungholiday #bandungvacation #javacoffee #holymonth - 10 hours ago

13 Likes
1 Comments
0
Loading...
Coffee Time
#cappuccino #cafelatte #zestigkoffie #breakcoffee #coffeetime #javacoffee #sumedangcoffee

Coffee Time #cappuccino #cafelatte #zestigkoffie #breakcoffee #coffeetime #javacoffee #sumedangcoffee - 12 hours ago

26 Likes
2 Comments
0
Assalamualaikum! #dulurngopi sehat kan ? Alhamdulillah! Semoga selalu diberi kesehatan oleh yang maha kuasa ya. Eh hari ini, Warung Kopi Kiwari sudah kembali buka ya. Akang & Teteh sekalian bisa ngopi, ngeteh, nyoklat mulai dari pukul 15.00 - 22.00 tapi maafin Akang Kiwari, Kang Yadi lagi pulang kampung jadi cemilan dan The Legendary Mie Iyad belum ada. Gak apa-apa kan ? Heu
.
Silahkan datang bersama teman, kecengan atau keluarga. Beberapa kopi dari Jawa Barat sudah menunggu di Warung Kopi Kiwari untuk diseduh & dinikmati. Kuy gak ? Kuy laaaaa ☺️✨ #WarungKopiKiwari #Ngopidibandungtimur #proudofyourlocalcoffeeshop

Assalamualaikum! #dulurngopi sehat kan ? Alhamdulillah! Semoga selalu diberi kesehatan oleh yang maha kuasa ya. Eh hari ini, Warung Kopi Kiwari sudah kembali buka ya. Akang & Teteh sekalian bisa ngopi, ngeteh, nyoklat mulai dari pukul 15.00 - 22.00 tapi maafin Akang Kiwari, Kang Yadi lagi pulang kampung jadi cemilan dan The Legendary Mie Iyad belum ada. Gak apa-apa kan ? Heu . Silahkan datang bersama teman, kecengan atau keluarga. Beberapa kopi dari Jawa Barat sudah menunggu di Warung Kopi Kiwari untuk diseduh & dinikmati. Kuy gak ? Kuy laaaaa #WarungKopiKiwari #Ngopidibandungtimur #proudofyourlocalcoffeeshop - 12 hours ago

101 Likes
1 Comments
0
End of 'Ketupat' Days #idulfitri #lebaran #eidmubarak #holidays #sarapan #breakfast #aglioolio #kopi #ngopi #coffee #javacoffee #acupofjava #javaarabica #homecooking

End of 'Ketupat' Days #idulfitri #lebaran #eidmubarak #holidays #sarapan #breakfast #aglioolio #kopi #ngopi #coffee #javacoffee #acupofjava #javaarabica #homecooking - 16 hours ago

23 Likes
0 Comments
0
World cup & Latte!

Rollaas Coffee and Tea
photo by: @ody7278

World cup & Latte! Rollaas Coffee and Tea photo by: @ody7278 - 17 hours ago

243 Likes
6 Comments
0
Selamat Hari Raya Idul Fitri 1439H
Taqoballahu Minna Wa Minkum
#kopireco#kopi#kopimurni#coffee#robusta#kopijawa#javacoffee#roastedcoffee#morningcoffee#coffeeaddict#coffeetime#jualkopi#kopibubuk#kopinusantara#kopiindonesia#pecintakopi#coffeelover#produksikopi#kopikediri#production#supply#umkm

Selamat Hari Raya Idul Fitri 1439H Taqoballahu Minna Wa Minkum #kopireco #kopi #kopimurni #coffee #robusta #kopijawa #javacoffee #roastedcoffee #morningcoffee #coffeeaddict #coffeetime #jualkopi #kopibubuk #kopinusantara #kopiindonesia #pecintakopi #coffeelover #produksikopi #kopikediri #production #supply #umkm - 18 hours ago

30 Likes
0 Comments
0
Kemarin berkesempatan ikut panen kopi di Dusun Gending Waluh, Desa Kalianyar, Kecamatan Ijen, Bondowoso, Jawa Timur. .
.
Panen kopi kali ini dari kebun milik PTPN XII Kalisat yang memiliki luas areal tak kurang dari 5000 hektar. Kebayang gak luasnya 😅

Kalau kawan2 ke Kawah Ijen melalui jalur Bondowoso, sejak dari Kecamatan Sumber Wringin akan disuguhi pohon kopi. Kopi rakyat dan kopi milik PTPN XII ini.

Saat ini kopi sedang ranum, sepanjang jalan kawan2 akan melihat banyak pohon kopi yang sedang berbuah. Pemandangan petik kopi juga akan mudah sekali dijumpai. .
.
Nah, Di Dusun Gending Waluh ini ada sekitar 287 hektar kebun kopi yang akan dipanen. Panen sebenarnya sudah dimulai sejak bulan Mei dan akan berlangsung hingga September mendatang. .
.
Sedikitnya 400 buruh petik kopi diterjunkan untuk panen di Dusun ini saja. Selain warga sekitar, buruh petik kopi juga didatangkan dari luar Kecamatan Ijen. Mereka datang dari Bondowoso, Jember bahkan Banyuwangi. Tak heran mengingat luasan lahan yang harus dipanen cukup luas.
.
.
Setelah dipetik, kopi masih disortasi ulang sebelum diangkut menggunakan truk menuju pabrik di Blawan. Dari pabrik itulah kopi2 ini akan di proses untuk kemudian di ekspor pada akhirnya. .
.
Nah kawan2 semua, saat sekarang ini adalah saat paling pas untuk datang ke Bondowoso. Selain karena panen kopi lagi banyak, cuaca juga lagi cerah sehingga pas untuk kegiatan wisata alam. .
.
Jangan lupa, bulan ini juga akan ada Festival Petik Kopi di Bondowoso. Pantau terus instagram kami untuk updatenya yah... .
.
#kopinusantara #kopiindonesia #kopijatim #kopibondowoso #coffeeplantation #arabika #ijencoffee #kopijawa #javacoffee #coffeelovers #coffeeaddict #dripbagcoffee #specialtycoffee #barista #roastery #traveler #traveling #filosofikopi #trip #pesonaindonesia #demikopiindonesia #greenbean #roastedbean

Kemarin berkesempatan ikut panen kopi di Dusun Gending Waluh, Desa Kalianyar, Kecamatan Ijen, Bondowoso, Jawa Timur. . . Panen kopi kali ini dari kebun milik PTPN XII Kalisat yang memiliki luas areal tak kurang dari 5000 hektar. Kebayang gak luasnya Kalau kawan2 ke Kawah Ijen melalui jalur Bondowoso, sejak dari Kecamatan Sumber Wringin akan disuguhi pohon kopi. Kopi rakyat dan kopi milik PTPN XII ini. Saat ini kopi sedang ranum, sepanjang jalan kawan2 akan melihat banyak pohon kopi yang sedang berbuah. Pemandangan petik kopi juga akan mudah sekali dijumpai. . . Nah, Di Dusun Gending Waluh ini ada sekitar 287 hektar kebun kopi yang akan dipanen. Panen sebenarnya sudah dimulai sejak bulan Mei dan akan berlangsung hingga September mendatang. . . Sedikitnya 400 buruh petik kopi diterjunkan untuk panen di Dusun ini saja. Selain warga sekitar, buruh petik kopi juga didatangkan dari luar Kecamatan Ijen. Mereka datang dari Bondowoso, Jember bahkan Banyuwangi. Tak heran mengingat luasan lahan yang harus dipanen cukup luas. . . Setelah dipetik, kopi masih disortasi ulang sebelum diangkut menggunakan truk menuju pabrik di Blawan. Dari pabrik itulah kopi2 ini akan di proses untuk kemudian di ekspor pada akhirnya. . . Nah kawan2 semua, saat sekarang ini adalah saat paling pas untuk datang ke Bondowoso. Selain karena panen kopi lagi banyak, cuaca juga lagi cerah sehingga pas untuk kegiatan wisata alam. . . Jangan lupa, bulan ini juga akan ada Festival Petik Kopi di Bondowoso. Pantau terus instagram kami untuk updatenya yah... . . #kopinusantara #kopiindonesia #kopijatim #kopibondowoso #coffeeplantation #arabika #ijencoffee #kopijawa #javacoffee #coffeelovers #coffeeaddict #dripbagcoffee #specialtycoffee #barista #roastery #traveler #traveling #filosofikopi #trip #pesonaindonesia #demikopiindonesia #greenbean #roastedbean - 18 hours ago

97 Likes
15 Comments
0
Shot in Golden Bay, New Zealand in July ‘17 in the home of The Muldoon #coffee #coffeetime #coffeecup #coffeelover #coffeeart #coffeelife #coffee🍵 #coffeelove #coffee☕ #coffeegram #coffeegeek #java #javacoffee #smoothcolumbian #handpickedsmoothcolumbian #arabicagroundcoffee #fairtrade #makinggreattastingcoffee #fairtradecoffee #mediumroast #mediumroastcoffee #rowsehoney #rowse #rowsehoneyuk #nikon #nikond610 #50mm #50mm14 #bokehgram

Shot in Golden Bay, New Zealand in July ‘17 in the home of The Muldoon #coffee #coffeetime #coffeecup #coffeelover #coffeeart #coffeelife #coffee #coffeelove #coffee #coffeegram #coffeegeek #java #javacoffee #smoothcolumbian #handpickedsmoothcolumbian #arabicagroundcoffee #fairtrade #makinggreattastingcoffee #fairtradecoffee #mediumroast #mediumroastcoffee #rowsehoney #rowse #rowsehoneyuk #nikon #nikond610 #50mm #50mm14 #bokehgram - 23 hours ago

53 Likes
0 Comments
0
Saran dong....
Feed instagram Ijen Coffee apa cuma perlu foto2 bagus aja? Atau juga sekalian info2 tentang kopi Bondowoso? 
Yuk kasih masukan di komen yah man teman semua 😊
.
.
#kopinusantara #kopiindonesia #kopijatim #kopibondowoso #coffeeplantation #arabika #ijencoffee #kopijawa #javacoffee #coffeelovers #coffeeaddict #dripbagcoffee #specialtycoffee #barista #roastery #traveler #traveling #filosofikopi #trip #pesonaindonesia #demikopiindonesia #greenbean #roastedbean

Saran dong.... Feed instagram Ijen Coffee apa cuma perlu foto2 bagus aja? Atau juga sekalian info2 tentang kopi Bondowoso? Yuk kasih masukan di komen yah man teman semua . . #kopinusantara #kopiindonesia #kopijatim #kopibondowoso #coffeeplantation #arabika #ijencoffee #kopijawa #javacoffee #coffeelovers #coffeeaddict #dripbagcoffee #specialtycoffee #barista #roastery #traveler #traveling #filosofikopi #trip #pesonaindonesia #demikopiindonesia #greenbean #roastedbean - 1 day ago

51 Likes
4 Comments
0
Ngopi uwadohh #javacoffee #coffeeholic

Ngopi uwadohh #javacoffee #coffeeholic - 1 day ago

10 Likes
0 Comments
0
open order, green beans fine robusta pacitan, natural proses... #kopi #robusta #naturalproccess #coffee #greenbeans #kopiindonesia #javacoffee #kopijawa #indonesiancoffee #pacitan

open order, green beans fine robusta pacitan, natural proses... #kopi #robusta #naturalproccess #coffee #greenbeans #kopiindonesia #javacoffee #kopijawa #indonesiancoffee #pacitan - 1 day ago

19 Likes
0 Comments
0
Father n Son
Kedatangangan barista Surabaya @allan_cityside 
Thanks to @sasyanasya for taking this picture
•
#kopiinggil #kopinusantara #kopiindonesia #kedaikopi #realcoffee #indonsiancoffe #sumatrancoffee #javacoffee #balicoffee #torajacoffee #papuacoffee

Father n Son Kedatangangan barista Surabaya @allan_cityside Thanks to @sasyanasya for taking this picture • #kopiinggil #kopinusantara #kopiindonesia #kedaikopi #realcoffee #indonsiancoffe #sumatrancoffee #javacoffee #balicoffee #torajacoffee #papuacoffee - 1 day ago

50 Likes
2 Comments
0
#kopipedati #javacoffee #banyuwangi #senobanyuwangi #robusta

#kopipedati #javacoffee #banyuwangi #senobanyuwangi #robusta - 1 day ago

11 Likes
0 Comments
0
Novi clan Java porodice, Liberte Vojvode Stepe 157 #libertebg #javacoffee #specialtycoffee #vojvodestepe

Novi clan Java porodice, Liberte Vojvode Stepe 157 #libertebg #javacoffee #specialtycoffee #vojvodestepe - 1 day ago

151 Likes
1 Comments
0
First Look✨
.
I was invited by @mashallkhattak at @javacoffeepk 💕
.
Location➡️ Zamzama Commercial Street, Plot 8-C, shop-2, Karachi
.
Ambiance was amazing! It’s a small coffee cafe which is really pretty inside giving a really posh cafe vibe💕 What I liked the most about it was the menu. It was limited and to the point as a coffee cafe should have. It had 3 categories of your choice of starters, sandwiches, coffee, cocktails and desserts.☕️
.
I will be posting my reviews regarding food items on my next post, stay tuned✨
.
#karachi#coffee#cafe#javacoffee#menu#interior#ambiance#staff#starters#sandwiches#coffee#desserts#foodie#foodblogger#lifestyle#foodstagram#instagramers#instagram#instaart#instapic#instafood#instagood#instadaily

First Look . I was invited by @mashallkhattak at @javacoffeepk . Location️ Zamzama Commercial Street, Plot 8-C, shop-2, Karachi . Ambiance was amazing! It’s a small coffee cafe which is really pretty inside giving a really posh cafe vibe What I liked the most about it was the menu. It was limited and to the point as a coffee cafe should have. It had 3 categories of your choice of starters, sandwiches, coffee, cocktails and desserts.️ . I will be posting my reviews regarding food items on my next post, stay tuned . #karachi #coffee #cafe #javacoffee #menu #interior #ambiance #staff #starters #sandwiches #coffee #desserts #foodie #foodblogger #lifestyle #foodstagram #instagramers #instagram #instaart #instapic #instafood #instagood #instadaily - 1 day ago

64 Likes
20 Comments
0
Natural mt.raung
.
.
.
#coffee
#java
#javacoffee
#kopiraung
#mtraungcoffee

Natural mt.raung . . . #coffee #java #javacoffee #kopiraung #mtraungcoffee - 1 day ago

16 Likes
1 Comments
0
#coffee #javacoffee #bangbayangcoffee

#coffee #javacoffee #bangbayangcoffee - 1 day ago

21 Likes
2 Comments
0
Jangan pernah lelah.

#janganlupabahagia #coffee #kopi #arabica #javacoffee #coffeeworks #coffeetime

Jangan pernah lelah. #janganlupabahagia #coffee #kopi #arabica #javacoffee #coffeeworks #coffeetime - 2 days ago

7 Likes
0 Comments
0
Good morning, Sunday :) Starting a day with some exercises and healthy coffee culture. For this morning, I choose Malabar Natural in pour over. - - - - 
A daily cup of coffee (black coffee, with no sugar and others) can help boost metabolic rate, by stimulating thermogenesis (heat and energy), helping you in turn to burn more fat - S Flowers, Nutritionist.

According to a study, published in the International Journal of Epidemiology, which studied the dietary habits of more than 93,000 people, those who drank more coffee had a lower risk of obesity and a decreased risk of type two diabetes.

#coffeegeek #coffeeculture #coffeeeducation #healthycoffee #healthylifestyle #malabar #manualbrew #v60 #pourover #promoteindonesiancoffee #javacoffee #blackcoffee #arabica 
Photo credits : my bro @adekuurrr

Good morning, Sunday :) Starting a day with some exercises and healthy coffee culture. For this morning, I choose Malabar Natural in pour over. - - - - A daily cup of coffee (black coffee, with no sugar and others) can help boost metabolic rate, by stimulating thermogenesis (heat and energy), helping you in turn to burn more fat - S Flowers, Nutritionist. According to a study, published in the International Journal of Epidemiology, which studied the dietary habits of more than 93,000 people, those who drank more coffee had a lower risk of obesity and a decreased risk of type two diabetes. #coffeegeek #coffeeculture #coffeeeducation #healthycoffee #healthylifestyle #malabar #manualbrew #v60 #pourover #promoteindonesiancoffee #javacoffee #blackcoffee #arabica Photo credits : my bro @adekuurrr - 2 days ago

26 Likes
2 Comments
0
Late night Arabica 100% treatment..
Espresso tonic vs Espresso and Lemon Mint water
#specialtycoffee #specialtyroasters #freshcoffee #arabica #espresso #chemex #coffeeholic #javacoffee #skopje #kabinet091
@javacoffeesrbija @javacoffeepoland

Late night Arabica 100% treatment.. Espresso tonic vs Espresso and Lemon Mint water #specialtycoffee #specialtyroasters #freshcoffee #arabica #espresso #chemex #coffeeholic #javacoffee #skopje #kabinet091 @javacoffeesrbija @javacoffeepoland - 2 days ago

55 Likes
0 Comments
0
엉덩이가 2개...아니 3개...😅😅
이제 완벽한 D라인🤭레고〰️🤟🏻
#함카 #오카 #오빠카드 #오빠찬스 #오빠최고 #쇼핑 #소소한 #힐링 #용돈뺏는깡패

엉덩이가 2개...아니 3개... 이제 완벽한 D라인🤭레고️🤟🏻 #함카 #오카 #오빠카드 #오빠찬스 #오빠최고 #쇼핑 #소소한 #힐링 #용돈뺏는깡패 - 2 days ago

56 Likes
6 Comments
0
Making Coffee for Bruno Mars @ Werchter Boutique 
16/06/18
.
.
.
.
#werchterboutique #werchterboutique2018 #javacoffee #musicfestival #brunomars

Making Coffee for Bruno Mars @ Werchter Boutique 16/06/18 . . . . #werchterboutique #werchterboutique2018 #javacoffee #musicfestival #brunomars - 2 days ago

45 Likes
0 Comments
0
#javacoffee #gayo #ottencoffee #sunmarry #kopihitam #likeforfollow

#javacoffee #gayo #ottencoffee #sunmarry #kopihitam #likeforfollow - 2 days ago

16 Likes
0 Comments
0
Kopi ajaib!! Ahhahaha! Ini kopi bikin kaget. Waktu diseduh cremanya tebal banget & lembut kaya kapas (di gelas aluminium) sesudah diaduk cremanya menipis tapi tetap lembut. Rasanya? ENAAAAAAK!!!👍👍👍
Pekat, agak ada aroma mocca, dan memang sudah ada sedikit rasa manis dari kopinya. Aku sih lebih suka ditambah sedikit gula biar gurihnya muncul. 1 hal lagi, tanpa ampas!! Endeus deh pokoknya.
#coffee #javacoffee #javaarabica #javaspresso #coffeelover #iphone5 #iphonesian #turkishbrew

Kopi ajaib!! Ahhahaha! Ini kopi bikin kaget. Waktu diseduh cremanya tebal banget & lembut kaya kapas (di gelas aluminium) sesudah diaduk cremanya menipis tapi tetap lembut. Rasanya? ENAAAAAAK!!! Pekat, agak ada aroma mocca, dan memang sudah ada sedikit rasa manis dari kopinya. Aku sih lebih suka ditambah sedikit gula biar gurihnya muncul. 1 hal lagi, tanpa ampas!! Endeus deh pokoknya. #coffee #javacoffee #javaarabica #javaspresso #coffeelover #iphone5 #iphonesian #turkishbrew - 2 days ago

31 Likes
12 Comments
0
Ultimos granos de la primer cosecha del año de nuestro #javacoffee #javacoffeefield que seran recolectados proxima semana para pasar por una buena recoleccion y buen manejo en beneficio para encontrar la mejor taza.. notas a limoncillo, frutal y cuerpo cremoso son algunas de sus caracteristicas..
#cafefincalajulia #cafedecolombia #colombiancoffee #cafesespeciales #specialtycoffee #colombiancoffeemountains #coffeeroaster #coffeetime #coffeelover #bestcoffee #bestcoffeeever #rainforestcafe #coffeeprocess #coffee #cafe #paisajeculturalcafetero #rainforestcertifiedcoffee #rainforestcertified

Ultimos granos de la primer cosecha del año de nuestro #javacoffee #javacoffeefield que seran recolectados proxima semana para pasar por una buena recoleccion y buen manejo en beneficio para encontrar la mejor taza.. notas a limoncillo, frutal y cuerpo cremoso son algunas de sus caracteristicas.. #cafefincalajulia #cafedecolombia #colombiancoffee #cafesespeciales #specialtycoffee #colombiancoffeemountains #coffeeroaster #coffeetime #coffeelover #bestcoffee #bestcoffeeever #rainforestcafe #coffeeprocess #coffee #cafe #paisajeculturalcafetero #rainforestcertifiedcoffee #rainforestcertified - 2 days ago

47 Likes
0 Comments
0
FRIENDS & JAVA COFFEE #coffee #coffeelovers #coffeeandtattoo #coffeeandfriends #java #javacoffee #coffeeandfestivals #loveourjob #werchterboutique

FRIENDS & JAVA COFFEE #coffee #coffeelovers #coffeeandtattoo #coffeeandfriends #java #javacoffee #coffeeandfestivals #loveourjob #werchterboutique - 2 days ago

63 Likes
1 Comments
0
Coffee Break!

ga seru nonton bola kalo ga ngopi
Inspired pics by: @thetrendybarista

Coffee Break! ga seru nonton bola kalo ga ngopi Inspired pics by: @thetrendybarista - 2 days ago

352 Likes
7 Comments
0
Loving this Java coffee glass...and coffee ofc. ☕️
-⠀
-⠀
-⠀
#photography #canon #canonbelgium #visitflanders #creatorofcolor #liveforthestory #coffeecups #landscape #artofvisuals #coffee #coffeetime #coffeelover #morning #morningcoffee #coffeegram #coffeeshots #productphotography #product #coffeescape #bokeh #beautifulbokeh #bokehlovers #bokehhunters #COFFEESHOTS #java #javacoffee #javakoffie  #landscapephotography #nature #coffeeadict

Loving this Java coffee glass...and coffee ofc. ️ -⠀ -⠀ -⠀ #photography #canon #canonbelgium #visitflanders #creatorofcolor #liveforthestory #coffeecups #landscape #artofvisuals #coffee #coffeetime #coffeelover #morning #morningcoffee #coffeegram #coffeeshots #productphotography #product #coffeescape #bokeh #beautifulbokeh #bokehlovers #bokehhunters #COFFEESHOTS #java #javacoffee #javakoffie #landscapephotography #nature #coffeeadict - 2 days ago

35 Likes
6 Comments
0
New Cuba Serrano labado. #espressobar #javacoffeesrbija #javacoffee #senjak #cuba #coffeeaddict #coffeelover

New Cuba Serrano labado. #espressobar #javacoffeesrbija #javacoffee #senjak #cuba #coffeeaddict #coffeelover - 2 days ago

36 Likes
0 Comments
0
• Special Grade
100% Origin Gayo
______________________
- Green Beans
Harga : 1000gr (120rb)
- Roasted Beans
Harga : 1000gr (200rb)
- Ground Coffee
Harga : 250gr (60rb)
.
.
.
#attacoffee #sahabatkopi #sahabatbarista #kamuharustau #kopiindonesia #kopigayo #baristakomedi #kopiarabika #kopirobusta #coffeequotes #dailycoffee #dailylife #coffeetime #coffeeoftheday #indonesiancoffee #sahabatatta #sahabatattacoffee #quotes #quotescoffee #coffeequotes #dailyatta #greenbeans #roastedbeans #kopisumatera #kopijava #javacoffee

• Special Grade 100% Origin Gayo ______________________ - Green Beans Harga : 1000gr (120rb) - Roasted Beans Harga : 1000gr (200rb) - Ground Coffee Harga : 250gr (60rb) . . . #attacoffee #sahabatkopi #sahabatbarista #kamuharustau #kopiindonesia #kopigayo #baristakomedi #kopiarabika #kopirobusta #coffeequotes #dailycoffee #dailylife #coffeetime #coffeeoftheday #indonesiancoffee #sahabatatta #sahabatattacoffee #quotes #quotescoffee #coffeequotes #dailyatta #greenbeans #roastedbeans #kopisumatera #kopijava #javacoffee - 2 days ago

20 Likes
3 Comments
0
• Special Grade
100% Origin Gayo
______________________
- Green Beans
Harga : 1000gr (120rb)
- Roasted Beans
Harga : 1000gr (200rb)
- Ground Coffee
Harga : 250gr (60rb)
.
.
.
#attacoffee #sahabatkopi #sahabatbarista #kamuharustau #kopiindonesia #kopigayo #baristakomedi #kopiarabika #kopirobusta #coffeequotes #dailycoffee #dailylife #coffeetime #coffeeoftheday #indonesiancoffee #sahabatatta #sahabatattacoffee #quotes #quotescoffee #coffeequotes #dailyatta #greenbeans #roastedbeans #kopisumatera #kopijava #javacoffee

• Special Grade 100% Origin Gayo ______________________ - Green Beans Harga : 1000gr (120rb) - Roasted Beans Harga : 1000gr (200rb) - Ground Coffee Harga : 250gr (60rb) . . . #attacoffee #sahabatkopi #sahabatbarista #kamuharustau #kopiindonesia #kopigayo #baristakomedi #kopiarabika #kopirobusta #coffeequotes #dailycoffee #dailylife #coffeetime #coffeeoftheday #indonesiancoffee #sahabatatta #sahabatattacoffee #quotes #quotescoffee #coffeequotes #dailyatta #greenbeans #roastedbeans #kopisumatera #kopijava #javacoffee - 2 days ago

36 Likes
4 Comments
0
COFFEELOVERS @ Werchter Boutique #coffee #coffeelovers #welovecoffee #weloveourjob #java #javacoffee

COFFEELOVERS @ Werchter Boutique #coffee #coffeelovers #welovecoffee #weloveourjob #java #javacoffee - 2 days ago

123 Likes
2 Comments
0
Weekend vibes... ☕⚽ #watchingtheworldcup 
#argentinaislan
#worldcuprussia2018 
#daythree 
#football
#goodcoffee
#cappuccino 
#cookbeatphotogtaphy 
#javacoffee
#weekendvibez 
#chilltime
#dopecoffeeplaces
#soccer
#gametime
#saturdays
#instamoments

Weekend vibes... #watchingtheworldcup #argentinaislan #worldcuprussia2018 #daythree #football #goodcoffee #cappuccino #cookbeatphotogtaphy #javacoffee #weekendvibez #chilltime #dopecoffeeplaces #soccer #gametime #saturdays #instamoments - 2 days ago

24 Likes
2 Comments
0
Sanseveria @ Werchter Boutique #coffee #coffeelovers #javacoffee  #loveourjob #welovecoffee

Sanseveria @ Werchter Boutique #coffee #coffeelovers #javacoffee #loveourjob #welovecoffee - 2 days ago

115 Likes
5 Comments
0
@ Werchter Boutique #coffee #coffeelovers #java #javacoffee #loveourjob #werchterboutique

@ Werchter Boutique #coffee #coffeelovers #java #javacoffee #loveourjob #werchterboutique - 2 days ago

67 Likes
1 Comments
0
Honey proces
.
.
#lokal
#manual
#coffee
#javacoffee 
#robusta
#bumikopi 
#sukabumi 
#westjava 
#indonesia

Honey proces . . #lokal #manual #coffee #javacoffee #robusta #bumikopi #sukabumi #westjava #indonesia - 2 days ago

7 Likes
0 Comments
0
Coffee. Because I’m so worth it... how many cups did you have today? #coffee #espresso #coffeelover #nofilter #nofilterbecauseduh #ceramic #mug #hkliving #simplicity #shadow #happyweekend #caffeine #saturday #javacoffee

Coffee. Because I’m so worth it... how many cups did you have today? #coffee #espresso #coffeelover #nofilter #nofilterbecauseduh #ceramic #mug #hkliving #simplicity #shadow #happyweekend #caffeine #saturday #javacoffee - 2 days ago

19 Likes
2 Comments
0
Eid Mubarak! Berkumpul bersama keluarga terkasih yang dekat maupun yang jauh sepertinya memang menjadi agenda yang wajib ya di tiap tahunnya. Nah biasanya disetiap acara diselingi saling berbagi, entah amplop maupun barang. Cocok bangets nih kaleng kopi isi 100gram kopi bubuk untuk jadi bingkisan bagi keluarga tersayang
.
Lalu #dulurngopi sekalian sudah berbagi apa saja ? Akang sih ulen ketan + ulukutek dan gak lupa kopi Manglayang Karlina 😆✨ #ManglayangKarlina #Connectingpeople #ciekayaiklan #emangiklan

Eid Mubarak! Berkumpul bersama keluarga terkasih yang dekat maupun yang jauh sepertinya memang menjadi agenda yang wajib ya di tiap tahunnya. Nah biasanya disetiap acara diselingi saling berbagi, entah amplop maupun barang. Cocok bangets nih kaleng kopi isi 100gram kopi bubuk untuk jadi bingkisan bagi keluarga tersayang . Lalu #dulurngopi sekalian sudah berbagi apa saja ? Akang sih ulen ketan + ulukutek dan gak lupa kopi Manglayang Karlina #ManglayangKarlina #Connectingpeople #ciekayaiklan #emangiklan - 3 days ago

122 Likes
7 Comments
0
Javaco
.
.
#javacoffee
#local
#cooffee
#bumikopi
#sukabumi

Javaco . . #javacoffee #local #cooffee #bumikopi #sukabumi - 3 days ago

10 Likes
0 Comments
0
Mau ngopi enak?
Dateng aja kesini Guys
@kedaikopi.atthebarn 
Coffee and Eatery

Kita ada Kopi Puntang nih yg so spesial deh...apalagi diseduh nya pake V60..
Mantap abissss deh

Yuk ah..sambil selfie2 trus ngopi bareng teman dan keluarga..
Hmmm..pas banget nih buat acara Liburan kali ini
.
.
.
.
.
#kedaikopi #atthebarn #thebarn #coffee #eatery #bdgeatery #ngopidulu #inikopienak #kopipuntang #v60 #manualbrew #ngopidibandung #ngopicantik #kopihits #bdgkuliner #bdgsociety #kopisunda #javacoffee #arabican #coffeeshop

Mau ngopi enak? Dateng aja kesini Guys @kedaikopi.atthebarn Coffee and Eatery Kita ada Kopi Puntang nih yg so spesial deh...apalagi diseduh nya pake V60.. Mantap abissss deh Yuk ah..sambil selfie2 trus ngopi bareng teman dan keluarga.. Hmmm..pas banget nih buat acara Liburan kali ini . . . . . #kedaikopi #atthebarn #thebarn #coffee #eatery #bdgeatery #ngopidulu #inikopienak #kopipuntang #v60 #manualbrew #ngopidibandung #ngopicantik #kopihits #bdgkuliner #bdgsociety #kopisunda #javacoffee #arabican #coffeeshop - 3 days ago

20 Likes
1 Comments
0
Everyday is a milk coffee day!! On the trek it's instant but in the main cities Nepal cafés offer some of the best local freshly ground coffee! #himalayancoffee #javacoffee #nepalcoffeelovers

Everyday is a milk coffee day!! On the trek it's instant but in the main cities Nepal cafés offer some of the best local freshly ground coffee! #himalayancoffee #javacoffee #nepalcoffeelovers - 3 days ago

2 Likes
0 Comments
0
Benar, baik, dan indah.. mencari yang benar menemukan ilmu, melakukan yang baik mendapatkan etika, menciptakan yang indah menimbulkan seni.. maka mata akan tertutup pada kesalahan, menemukan nilai positif dalam sikap negatif,, memaafkan... semoga kembali ke fitrah

#eid #mubarak #shawwal #ied #beautifulmind #beauty #love #coffee #latte #coffeehouse #coffeetime #coffeelover #coffeestory #coffeeaddict #coffeebreak #coffeebean #javacoffee #coffeegram #coffeebrewing #instacoffee #kopi #kopiindonesia #kopisemarang #kulinersemarang #semaranghits #kedaikopi #ceritakopi #warungkopi

Benar, baik, dan indah.. mencari yang benar menemukan ilmu, melakukan yang baik mendapatkan etika, menciptakan yang indah menimbulkan seni.. maka mata akan tertutup pada kesalahan, menemukan nilai positif dalam sikap negatif,, memaafkan... semoga kembali ke fitrah #eid #mubarak #shawwal #ied #beautifulmind #beauty #love #coffee #latte #coffeehouse #coffeetime #coffeelover #coffeestory #coffeeaddict #coffeebreak #coffeebean #javacoffee #coffeegram #coffeebrewing #instacoffee #kopi #kopiindonesia #kopisemarang #kulinersemarang #semaranghits #kedaikopi #ceritakopi #warungkopi - 3 days ago

115 Likes
8 Comments
0
And then a cortadito from @pasiondelcielocoffee  favorites #JavaCoffee and #CostaRicaCoffee ❤️❤️ #CoffeeLovers #PasionDelCieloLovers

And then a cortadito from @pasiondelcielocoffee favorites #JavaCoffee and #CostaRicaCoffee #CoffeeLovers #PasionDelCieloLovers - 3 days ago

9 Likes
0 Comments
0
Mifaro Coffee mengucapkan Selamat Hari Raya Idul Fitri.. mohon maaf lahir dan batin

#distributorkopi #suplierkopi #kopimurni #MifaroCoffee  #arabicarobustablend #arabica #robusta #javacoffee

Mifaro Coffee mengucapkan Selamat Hari Raya Idul Fitri.. mohon maaf lahir dan batin #distributorkopi #suplierkopi #kopimurni #MifaroCoffee #arabicarobustablend #arabica #robusta #javacoffee - 3 days ago

39 Likes
0 Comments
0
morning coffee #gshock #gwg1000 #mudresist #mudmaster #blackcoffee #javacoffee

morning coffee #gshock #gwg1000 #mudresist #mudmaster #blackcoffee #javacoffee - 3 days ago

30 Likes
0 Comments
0
Prijatna bašta, točeno pivo i najbolji svetski fudbal, Elis caffe mesto gde su ove tri stvari domaćini ovog leta, očekujemo vas... #elis_caffe #elis #elis_coffeeshop #coffee_time #coffeology #cake #coffee #healthy #zanat #simply_luxury_coffee #arabica_shake #arabica #javacoffee #beer #footballgames #worldcup2018 #russia2018

Prijatna bašta, točeno pivo i najbolji svetski fudbal, Elis caffe mesto gde su ove tri stvari domaćini ovog leta, očekujemo vas... #elis_caffe #elis #elis_coffeeshop #coffee_time #coffeology #cake #coffee #healthy #zanat #simply_luxury_coffee #arabica_shake #arabica #javacoffee #beer #footballgames #worldcup2018 #russia2018 - 3 days ago

72 Likes
2 Comments
0
Betty's Bowls ®️ Coffee on the Go!🌀
.
.
.

bettysbowls #specialtycoffee #fincalajulia #yolotours #visitcolombia #bettystours #colombiancoffee #colombiancoffeemountains #colombia #geishacoffee #javacoffee #tabicoffee #instacoffee #coffeetours #barista #trujillovalle #southcolombia #medellintravel #cofffee #coffeeholic #coffeemaker #coffeeaddict #coffeegram #coffeelife #coffeelove

Betty's Bowls ️ Coffee on the Go! . . . bettysbowls #specialtycoffee #fincalajulia #yolotours #visitcolombia #bettystours #colombiancoffee #colombiancoffeemountains #colombia #geishacoffee #javacoffee #tabicoffee #instacoffee #coffeetours #barista #trujillovalle #southcolombia #medellintravel #cofffee #coffeeholic #coffeemaker #coffeeaddict #coffeegram #coffeelife #coffeelove - 3 days ago

44 Likes
1 Comments
0
ROASTING 
Roasting adalah proses tahap kedua setelah penjemuran,

Disini letak keberhasilan seorang roasted coffee karena dalam proses ini lah citarasa kopi di hasilkan, 
Se enak apapun green bean namun salah dalam proses roasting maka hasilnya pun akan gagal.

Jenis hasil roasting ada berbagai macam, secara umum dibagi menjadi 3 yaitu light, medium dan dark

Untuk pemesaman biji kopi terbaik, anda bisa menghubungi :
082115444114/DM

#coffee #coffeeadict #javacoffee #enjoy9

ROASTING Roasting adalah proses tahap kedua setelah penjemuran, Disini letak keberhasilan seorang roasted coffee karena dalam proses ini lah citarasa kopi di hasilkan, Se enak apapun green bean namun salah dalam proses roasting maka hasilnya pun akan gagal. Jenis hasil roasting ada berbagai macam, secara umum dibagi menjadi 3 yaitu light, medium dan dark Untuk pemesaman biji kopi terbaik, anda bisa menghubungi : 082115444114/DM #coffee #coffeeadict #javacoffee #enjoy9 - 3 days ago

4 Likes
0 Comments
0
ESPRESSO STORY

Di negara Eropa dan Amerika, espresso digunakan sebagai jamu penjaga stamina dan ketahanan untuk melakukan aktifitas.

Biasanya, espresso di konsumsi pagi hari sebelum melakukan kegiatan.

Espresso biasanya menggunakan biji kopi non blend, namun untuk di Indonesia biasanya menggunakan biji kopi blend dengan takaran 40 : 60 atau 50 : 50 antara arabica dan robusta.

Untuk pemesaman biji kopi terbaik, anda bisa menghubungi :
082115444114/DM

#coffeestory #coffeeadict #javacoffee #indocoffee

ESPRESSO STORY Di negara Eropa dan Amerika, espresso digunakan sebagai jamu penjaga stamina dan ketahanan untuk melakukan aktifitas. Biasanya, espresso di konsumsi pagi hari sebelum melakukan kegiatan. Espresso biasanya menggunakan biji kopi non blend, namun untuk di Indonesia biasanya menggunakan biji kopi blend dengan takaran 40 : 60 atau 50 : 50 antara arabica dan robusta. Untuk pemesaman biji kopi terbaik, anda bisa menghubungi : 082115444114/DM #coffeestory #coffeeadict #javacoffee #indocoffee - 3 days ago

10 Likes
0 Comments
0
Liburan sambil kerja.💪
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#bromo #jiwajawa #holiday
#travelling #javacoffee #indonesia
#pegellinu
#bromomountain

Liburan sambil kerja. . . . . . . . . . . . . . . #bromo #jiwajawa #holiday #travelling #javacoffee #indonesia #pegellinu #bromomountain - 3 days ago

52 Likes
14 Comments
0
We zijn weer open, gebak is net uit de oven, heerlijk met een kop JAVA koffie!!!
#javacoffee  #bakery  #ardennen #vielsalmtourisme  #hiking #stappen

We zijn weer open, gebak is net uit de oven, heerlijk met een kop JAVA koffie!!! #javacoffee #bakery #ardennen #vielsalmtourisme #hiking #stappen - 3 days ago

24 Likes
4 Comments
0
#westjavacoffee just got it from our #backyard 😁😁😁
#coffee #coffeebean #indonesiancoffee #javacoffee

#westjavacoffee just got it from our #backyard #coffee #coffeebean #indonesiancoffee #javacoffee - 3 days ago

20 Likes
1 Comments
0
Coffee addicts will understand:) #coffee #coffeeaddict #javacoffee #office #secretplaces #visuality

Coffee addicts will understand:) #coffee #coffeeaddict #javacoffee #office #secretplaces #visuality - 3 days ago

24 Likes
1 Comments
0
Just a job to do...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
#hilton
#hiltonbandung
#luckystrike 
#dunhill 
#fossil 
#fossilwatch 
#gianfrancoferre 
#gianfrancoferré  belt
#javacoffee

Just a job to do... * * * * * * * * * * * * #hilton #hiltonbandung #luckystrike #dunhill #fossil #fossilwatch #gianfrancoferre #gianfrancoferré belt #javacoffee - 7 days ago

24 Likes
2 Comments
0
Loading...
Load more posts
2017 - © Deskgram. All rights reserved.